En iyi tribün besteleri


Futbolun hikayesi yalnızca saha içiyle şekillenmez. Aslında asıl hikaye futbolun kalbinin attığı tribünlerdedir. Yönetim, futbolcular, teknik adamlar gider ancak tribünde takımına destek veren taraftarlar hep kalıcıdır. 7'den 70'e her yaştan insanın bulunduğu futbol tribünleri, heyecanın, üzüntünün, sevincin kısacası tüm duyguların paylaşıldığı yerdir. Sporu canlı yaşatan bu "tribün kültürü" ülkemizde de oldukça gelişmiştir. Alt liglerdeki takımlardan Süper Lig'e çoğu takımın taraftarı yeşil sahalardaki oyunculara besteledikleri marşlarla destek olurlar. En popüler ve sürekli dinletecek cinsten tribün bestelerini sizler için derledik.

Kocaelispor - Körfezim Bak İşte





















Körfezim bak işte
Hodri meydan her zamanki yerinde 
Yürekte 
Kalplerde 
Bu alemde kral biziz bak işte.

Altay - Rus Kızlar



Biz büyük Altaylıyız,
Korku bilmeyiz,
Kızlar bize hastadır, 
Biz pas vermeyiz,
Dünyada üç tane sevdiğimiz var,
BİR ALLAH, BİR ALTAY, BİR DE RUS KIZLAR!

Karşıyaka - Gerçek Olsun Bu Rüya



Dün gece bir şey gördüm rüyamda
Şampiyonluk kutlanıyor ÇARŞI'da
Herkesin elinde rakı bira
GERÇEK OLSUN BU RÜYA!

Göztepe- İsyan Marşı



İzmir'in sokaklarında
Yürüyoruz formalarla
Sayımız yüz binler oldu
Sarısıyla kırmızıyla
Sarın güneş gibi olsun
Kırmızın damarımda kan
Sensiz geçmesin bu yaşam
Senin için bütün kavgam
1925 de doğdu şanlı Göztepemiz
Issız kuytu köşelerden
And olsun ki döneceğiz
O günlere inanarak
Dalgalan sarı kırmızı
Acıların arasından
Söyle isyan marşımızı
Kalksın eller üçlü için
Haykıralım gözgöz için
Son nefesi verir gibi
Şehadet getirir gibi

Adana Demirspor - Bunca Yıl Gözden Uzakta



Bunca Yıl Gözden Uzakta
Issızlarda Karanlıklarda
Sevdamızı Büyüttük Biz Şimşeğim Şampiyonluk Uzak Olsa da
Oooo Sevdamızı Büyüttük Biz Şimşeğim Şampiyonluk Uzak Olsa da

Hep Hüzün Acı ve Keder
Gün Gelir Bu Dertler Biter
yeter Artık son verelim şu hasrete Şampiyonluk Gelsin bu sene
Ooooo yeter Artık son verelim şu hasrete Şampiyonluk Gelsin bu sene

Eskişehirspor - Şampiyonluk Tükenmiş Nefeslere


Şampiyonluk
Tükenmiş nefeslere
Sinan'a Edizlere
Hediyemiz olacak
İnan Es-Es
İşte o büyük gece
Şampiyonluk gelince
Bu şehir çıldıracak


Trabzonspor - Biz Dar Sokaklarında

Biz dar sokaklarında
Dinmeyen yağmurunda
Kendimizi bulduk
Rengine tutulduk
Aşık olduk biz sana
Günleri tükettik
Ömrümüzü verdik
Bordo Mavi uğruna

Sen hayatımda anlam
Sen bu hayatta kavgam
Sensin sen dünümde
Sensin bugünüm de
Sensin yarınım da sen
Sensin iyi günde
Sensin kötü günde
Sensin aklımda hep sen...

Beşiktaş - Yağmurlu Bir Günde Görmüştüm Seni


Yağmurlu bir günde görmüştüm seni 
Üstünde çubuklu formalar vardı 
Bir anda vuruldum aşık oldum ben 
Hayatın anlamı siyah beyazdı 

Ölümle yaşamı ayıran çizgi 
Siyahla beyazı ayıramaz ki 
Her yolun sonunda ölüm olsa da 
Sevenleri kimse ayıramaz ki

Galatasaray - Çocukluk Aşkımsın


Çocukluk aşkımsın, sen ilk göz ağrımsın
Kimseyi, kimseyi sevmedim senin gibi
Sevdanın uğruna terk ettim her şeyi
Hayatın anlamı Galatasaray

Çocukluk aşkımsın, sen ilk göz ağrımsın
Kimseyi, kimseyi sevmedim senin gibi
Sevdanın uğruna terk ettim her şeyi
Hayatın anlamı Galatasaray

Fenerbahçe - Kan Ağladı Bu Yürekler


Kan ağladı bu yürekler, 
Uykusuz geçti geceler, 
Başını öne eğme, aldırma Fener, 
Çok yakında güneşli günler. 
Sana olan bu sevdamız, 
Götürecek bizi zafere, 
Haydi sen de, gel katıl bize, 
Şampiyonluk şarkısı söyle.

Hiç yorum yok